Spær kort - Spørgsmål og svar

Her har vi samlet svar på de spørgsmål, som vi ofte får til spærring af kort.

Hvordan spærrer jeg mit kort i net- eller mobilbank?

Er dit kort forsvundet eller misbrugt, kan du nemt spærre kortet i din net- eller mobilbank. 

Sådan gør du i netbank

  • Log på netbank.
  • Vælg menuen ”Konti og kort” og herefter ”Kort”
  • Vælg det kort, du vil spærre
  • Klik på ”Spær”.

Sådan gør du i mobilbank

  • Åbn mobilbank.
  • Vælg menuen ”Mere” og herefter ”Kort”
  • Vælg det kort, du vil spærre
  • Klik på ”Spær” (Det runde røde ikon lige under dit kort)

Hvordan spærrer jeg mit kort ved at ringe?

Er dit kort blevet væk, tabt, stjålet eller glemt, skal du spærre dit kort hurtigst muligt. Har du ikke adgang til din net- eller mobilbank, kan du ringe til os for at spærre dit kort.

I bankens åbningstid

Ring til os på telefon 43 86 11 11

Udenfor bankens åbningstid

Ring til Nets’ Kundeservice udenfor bankens åbningstider:

  • 44 89 29 29 (Visa/Dankort) eller
  • 44 89 27 50 (Mastercard)

Hvordan åbner jeg et spærret kort?

Ønsker du at ophæve spærringen af et kort? Skriv til os i din netbank, eller ring til os på 43 86 11 11 for at høre om dine muligheder.

Hvordan bestiller jeg et nyt kort?

Du kan bestille et nyt kort i din netbank. Log på netbank