FORSIDE   >   OM COOP BANK   >   KLAGER

Klage

Vi gør, hvad vi kan for at begrænse fejl og mangler

 

Og vi vil gerne blive endnu bedre. Hvis du ønsker at klage over din behandling, skal du i første omgang kontakte vores kundeservice på telefon 43 86 11 11.

Hvis du fortsat er uenig i bankens behandling af din henvendelse, beder vi dig formulere din klage skriftligt og sende en email til:

klageansvarlig@coopbank.dk  

Fører din henvendelse ikke til en tilfredsstillende løsning, kan du vælge at indbringe din klage til det finansielle ankenævn.

 

Det finansielle ankenævn

Store Kongensgade 62, 2. sal

1264 København K

Telefon 35 43 63 33

 

EU-kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af klage over en ydelse købt online. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her. Ved indgivelse af en klage skal du oplyse vores e-mail adresse klageansvarlig@coopbank.dk.